بودن در صفحات را همه بلدند ؛ با ما در برترین صفحه گوگل باشید !
برای طراحی سایت این گیره به کارتان می آید

آنچه هستیم
-
1- سئوکار کلاه سفید هستیم
-
2- متعهد به تحویل کار در بازه زمانی مشخص هستیم
-
3- دارای بیش از ده سال سابقه در ارائه خدمات سئو با رعایت استانداردها هستیم
-
4- دارای فرمول دقیق محاسبه قیمت هر کلید واژه هستیم
-
5- متعهد به ارسال گزارش سئو در اواسط و انتهای هر ماه تا پایان پروژه هستیم
-
6- متناسب با قراداد یکساله سئو پس از بالا آمدن کلید واژه متعهد به حفظ جایگاه و رتبه آن هستیم
-
7- پاسخگوی شما از طریق واحد صدای مشتری هستیم
-
8- متعهد به ارائه حق امتیاز رایگان در صورت رتبه گیری کلیدواژه ها به افراد حقیقی و حقوقی هستیم
-
9- دارای مهم ترین استراتژی لینک سازی از طریق ریپورتاژ آگهی هستیم
-
10- ما متعهد به بازگرداندن وجه یا اجرای راه حل های جبرانی در صوت محقق نشدن قرارداد هستیم
-
11- در ارائه خدمات سئو شفاف هستیم
-
12- مسلط به ارائه مشاوره تخصصی در زمینه تحلیل سایت ، بررسی رقبا و انتخاب کلیدواژه مناسب هستیم
-
13- دارای اولویت جدی برای بالا آمدن کلیدواژه ها از طریق ساخت لندینگ هستیم
-
14- دارای ابزارهای به روز برای سئو هستیم
-
15- متعهد به قیمت گذاری اقتصادی هستیم
-
16- توانمند در تولید محتوا در مواقع لزوم هستیم
-
17- دارای کنترل کیفی محتوا مقالات و لندینگ ها پیش از بارگزاری هستیم
-
18- در حوزه سمنتیک وب ) وب معنایی( فعال هستیم
-
19- فرآیند محور هستیم
آنچه نیستیم
-
1- سئوکار کلاه سیاه نیستیم
-
2- دارای خدمات سئو برای شرکت هایی که مجری طراحی سایت آن ها نبوده ایم ، نیستیم
-
3- دارای استراتژی یکسان برای همه پروژه ها نیستیم
-
4- ارائه دهنده سرویس Adwords نیستیم
-
5- مجری سئو از روش بک لینگ دهی نیستیم

ما برای کمک به گسترش آگاهی فعالان این حوزه در کنار کار اصلی مون که طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی و سئو هست به صورت روتین اقدام به محتواگذاری به روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ داریم .
باشد که شمعی هرچند کوچک در راه دانش افروخته باشیم.

صفر تا صد سئو

مشاوره تخصصی سئو
-
مشاوره تخصصی کلمات کلیدی : آنالیز دقیق کلمات کلیدی و پس از آن انتخاب کلمات کلیدی پر بازده مناسب مهمترین اقدامی است که باید پیش از شروع فرایند بهینه سازی ، سئو و تولید محتوا انجام پذیرد. کارشناسان متخصص ما، تا زمان انتخاب کلمات کلیدی اثربخش و مناسب کسب و کار شما همراه مجموعه شما خواهند بود تا بتوانید بر اساس نیاز بازار، مشتریان بالقوه را بالفعل نمایید.
-
-
مشاوره جهت بهبود سئوی خارجی : سئوی خارجی (Off-Page SEO) همچون سئوی داخلی دارای گستردگی است و به همان اندازه اهمیت دارد. تعیین استراتژی سئوی خارجی در جهت لینک سازی در سایت های هم موضوع و راه اندازی وبلاگ های مختلف و تولید محتوا در آن و ... از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به صورتی که اگر بدون برنامه ریزی این فعالیت ها انجام شود باعث آسیب به سایت و سئوی آن خواهد شد. کارشناسان متخصص ما، شما را راهنمایی میکنند تا در وهله ی اول استراتژی سئوی خارجی حرفه ای تدوین شود و در وهله ی دوم از کمیت و کیفیت لینکسازی خود مطمئن شوید.
-
مشاوره تولید محتوای سئو شده برای آنکه صفحات سایت شما در نتایج گوگل دیده و دارای جایگاه شوند و ارتقا رتبه یابند، لازم است علاوه بر درنظرگرفتن عنوان و متن محتوا، جذابیت محتوا، چگالی کلمات کلیدی، اصول سئو را نیز در نگارش آن رعایت کنید.
-
مشاوره جهت بهبود سئوی داخلی : سئوی داخلی سایت (On-Page SEO) از اولویت بالایی برخوردار است و با توجه به پارامترهای الگوریتم های موتور جستجوی گوگل باید بهینه سازی سئوی داخلی سایت پیش از هر چیزی صورت پذیرد تا در روند کار، سرعت رشد نتایج افزایش چشمگیری یابد. پیشنهاد انتخاب یا ایجاد صفحات فرود، استفاده مناسب از تگهای H (که در خیلی موارد یه اشتباه از این تگ ها استفاده شده است) ، بررسی عنوان و توضیحات صفحات سایت، لینکسازی داخلی، بکارگیری درست کلمات کلیدی اصلی و زیر شاخه و بهبود محتوای هر صفحه تنها بخش کوچکی از فعالیت هایی است که جهت بهبود سئوی داخلی سایت بایستی انجام شوند.
تحلیل و تدوین استراتژی سئو
-
تحلیل و تدوین استراتژی سئو
-
بررسی وضعیت کلی سایت : اولین گام جهت شروع سئو، آنالیز و بررسی وضعیت فعلی سایت در پارامترهای کلی و مختلف همچون DA، PA، Spam Score و ... است.
- تحقیق جامع کلمات کلیدی : آنالیز دقیق کلمات کلیدی اصلی و فرعی مهمترین اقدامی است که بر پایه آن میتوان استراتژی سئو شما را تدوین کنیم. با این کار علاوه بر کسب از شناخت بازار و رقبا، نیاز مخاطبان را هم میتوان شناسایی و جهت رفع آنها برنامهریزی نماییم.
-
- نصب ابزارهای گوگل : همزمان با آنالیز کلمات کلیدی گوگل وبمستر تولز (گوگل کنسول) و گوگل آنالیتیکس برای وبسایت شما نصب خواهد شد تا بتوانید آمارهای دقیق و کاملی از وضعیت جایگاه کلمات کلیدی و همچنین بازدیدکنندگان سایت خود داشته باشید.
- بررسی وضعیت سئو داخلی (On-Page SEO) : همزمان با آنالیز کلمات کلیدی گوگل وبمستر تولز (گوگل کنسول) و گوگل آنالیتیکس برای وبسایت شما نصب خواهد شد تا بتوانید آمارهای دقیق و کاملی از وضعیت جایگاه کلمات کلیدی و همچنین بازدیدکنندگان سایت خود داشته باشید.
- تحلیل وضعیت رقبا : شناسایی نقاط ضعف و قوت رقبا به ما کمک می کند در فرآیند سئو از نقاط ضعف رقبا استفاده و مزیت رقابتی در فرآیند سئو ایجاد نماییم. در نتیجه میتوانیم برنامهریزی زمانی و مالی دقیقتری داشته باشیم و با آگاهی کامل وارد بازار رقابتی شویم.
- بررسی وضعیت سئو خارجی (Off-Page SEO) : بررسی سئوی خارجی سایت اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه این بررسی لینکهای بیکیفیت و اسپم شناسایی شده و همچنین وضعیت توزیع انکرتکستها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
- ارائه برنامه و استراتژی لینکسازی : لینکسازی مبحث بسیار حساس و مهمی در سئو خارجی است و در صورت اشتباه با جریمه گوگل (پنالتی گوگل) مواجه خواهید شد.
- تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی : در هشتمین مرحله از تدوین استراتژی سئو و پس از آنالیز دقیق کلمات کلیدی، عناوین مختلفی برای تولید و نگارش محتوای هدفمند و مخاطب پسند در اختیار شما قرار میگیرد تا با استفاده از آن بتوانید برای تولید محتوای وبلاگ سایت خود برنامهریزی کنید.
بهبود وضعیت سئو داخلی
- ساخت صفحات فرود (لندینگ پیج): صفحه فرود (لندینگ پیج)، جزیی از صفحات سایت شما تلقی میگردد که با هدف سئو در جهت افزایش نرخ تبدیل و بهینه سازی شده برای سئو طراحی شدهاند. کارشناسان سئو و تیم فنی ما هماهنگ با هم صفحات فرود شما را برای افزایش نرخ رشد جایگاه کلمات کلیدی طراحی میکنند
-
- تنظیم عناوین و متا تگها : عناوین (Titles) ، توضیحات (Description) و متا تگهای تمامی صفحات پس از بررسی در مرحله تدوین استراتژی، در صورت نیاز بازنویسی میشوند.
- بهینهسازی تگهای H : بر اساس پلن استراتژی سئو، تگ های H (Heading) تمامی صفحات فرود و اصلی و مقالات با استفاده از کلمات کلیدی اصلی و زیرشاخه هر صفحه، بهینهسازی و در صورت نیاز اصلاح میشوند.
- بهینهسازی لینکهای داخلی : متن لینک، محل قرارگیری و تعداد لینکهای داخلی صفحات فرود و اصلی و بخش وبلاگ سایت بهینهسازی میشود.
- بهینهسازی تصاویر و اطلاعات آن : تصاویر از لحاظ اندازه و حجم بهینه می شوند و همچنین توضیحات تصاویر (Alt) موجود در صفحات لندینگ و اصلی سایت و مقالات وبلاگ بر اساس کلمات کلیدی مورد هدف هر صفحه تنظیم و بهینه میگردد.
- ساخت و بررسی robots.txt : فایل robots.txt در صورت نیاز بهینهسازی و تغییرات لازم روی آن انجام میشود تا بتوانیم محدودیتهای لازم را روی رباتهای گوگل اعمال کنیم.
- ساخت یا آنالیز سایت مپ(Sitemap.xml) : نقشه سایت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز اصلاحات لازم روی آن انجام میشود. همچنین در صورت وجود، ایرادات سایت مپ نیز برطرف خواهند شد.
بهبود وضعیت سئو خارجی
- شناسایی بک لینکهای اسپم : تمامی بکلینکهای سایت از طریق ابزارهای تخصصی مورد بررسی قرار میگیرند. در این مرحله بکلینکها اسپم و نامعتبر و بی ارزش به گوگل معرفی میشوند.
- لینکسازی در صفحات معتبر : در دومین مرحله از سئوی خارجی، تعداد بکلینکهای مورد نیاز و استراتژی نهایی لینک سازی مشخص میشوند.
-
- توزیع مناسب انکر تکستها (Anchor Text) : متن لینکهای موجود بررسی و در صورت نیاز اصلاح میشود تا نسبتهای مناسبی از انواع انکر تکستها را داشته باشید.
- فعالیت در شبکههای اجتماعی : سیگنالهای شبکههای اجتماعی میتوانند تاثیر مثبت و ارزشمندی بر روند سئوی سایت شما داشته باشند.
- انتشار رپرتاژ خبری : هر ماه، با توجه به نیازی که در فاز طراحی و تحلیل استراتژی سئو استخراج شد، تعدادی رپرتاژ خبری از سایت شما در سایتهای مناسب منتشر میشود.
- بهینهسازی متن رپرتاژ خبری : محتوای رپرتاژ خبری شما از نظر نگارش و اصول سئو مورد بررسی قرار میگیرد تا در صورت نیاز اصلاحات لازم را روی آن انجام دهیم.
مانیتورینگ و ارایه گزارشات ماهیانه
- مانیتورینگ مداوم سایت : وضعیت کانالهای ورودی سایت شما از طریق گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکس بطور مستمر و مداوم مورد بررسی کارشناسان متخصص ما قرار خواهد گرفت تا از روند بهبود سئوی سایت شما اطمینان حاصل شود.
- ارائه گزارشات ماهانه : هر ماه دو گزارش کامل و جامع از وضعیت فعلی سایت در اختیار شما قرار میگیرد تا بطور کامل در جریان وضعیت رشد جایگاه کلمات کلیدی خود باشید.
-











