Error In Load Data For 'taglist' Source Command From 'hosting' Connection.
A task was canceled.

بودن در صفحات را همه بلدند ؛ با ما در برترین صفحه گوگل باشید !

برای سئو و بهینه سازی کلید واژه ها این گیره به کارتان می آید

  • هستیم و نیستیم
  • بررسی هزینه سئو
  • خدمات کلی سئو خدمات کلی سئو
  • صفر تا صد سئو صفر تا صد سئو
  • چرا رتبه یک چرا رتبه یک
  • نمونه پروژه ها نمونه پروژه ها
  • هشت مرحله سئو هشت مرحله سئو
  • جدید ترین پروژه ها جدید ترین پروژه ها
  • آخرین مقالات آخرین مقالات


سئو نماسایت
آنچه هستیم
  • 1- سئوکار کلاه سفید هستیم

  • 2- متعهد به تحویل کار در بازه زمانی مشخص هستیم

  • 3- دارای بیش از ده سال سابقه در ارائه خدمات سئو با رعایت استانداردها هستیم

  • 4- دارای فرمول دقیق محاسبه قیمت هر کلید واژه هستیم

  • 5- متعهد به ارسال گزارش سئو در اواسط و انتهای هر ماه تا پایان پروژه هستیم

  • 6- متناسب با قراداد یکساله سئو پس از بالا آمدن کلید واژه متعهد به حفظ جایگاه و رتبه آن هستیم

  • 7- پاسخگوی شما از طریق واحد صدای مشتری هستیم

  • 8- متعهد به ارائه حق امتیاز رایگان در صورت رتبه گیری کلیدواژه ها به افراد حقیقی و حقوقی هستیم

  • 9- دارای مهم ترین استراتژی لینک سازی از طریق ریپورتاژ آگهی هستیم

  • 10- ما متعهد به بازگرداندن وجه یا اجرای راه حل های جبرانی در صوت محقق نشدن قرارداد هستیم

  • 11- در ارائه خدمات سئو شفاف هستیم

  • 12- مسلط به ارائه مشاوره تخصصی در زمینه تحلیل سایت ، بررسی رقبا و انتخاب کلیدواژه مناسب هستیم

  • 13- دارای اولویت جدی برای بالا آمدن کلیدواژه ها از طریق ساخت لندینگ هستیم

  • 14- دارای ابزارهای به روز برای سئو هستیم

  • 15- متعهد به قیمت گذاری اقتصادی هستیم

  • 16- توانمند در تولید محتوا در مواقع لزوم هستیم

  • 17- دارای کنترل کیفی محتوا مقالات و لندینگ ها پیش از بارگزاری هستیم

  • 18- در حوزه سمنتیک وب ) وب معنایی( فعال هستیم

  • 19- فرآیند محور هستیم

سئو سایت
چه میزان بودجه برای سئو وبهینه سازی هر کلمه نیاز دارید؟
بوجه سئو

کلید واژه ها به به طریق زیر باید وارد شود:
سئو - نمایشگاه - کلیدواژه


کد امنیتی
refresh
آمارهای جهانی از سئو

آمارهایی از سئو که برای هر مدیر سایت اهمیت دارد .

میانگین ترافیک لینک های صفحه اول گوگل
91.5%
میانگین ورودی سایت های حاصل از جست و جوی اُرگانیک
52%
میانگین ترافیک نتایج اول گوگل
60%
میانگین ورودی سایت حاصل از ادورز ( تبلیغات کلیکی گوگل )
10%
نگاه اجمالی به خدمات سئو
line
بررسی و آنالیز کلمات کلیدی

بررسی و آنالیز کلمات کلیدی

نشان دهنده رتبه و جایگاه کسب و کار شما در صفحات گوگل " کلمات" هستند . انتخاب هوشمندانه و صحیح این کلمات است که بسیاری از مخاطبان تخصصی را به مسیر کسب و کار شما دعوت میکند . کارشناسان ما در قدم اول با بررسی کسب و کار شما و سپس اصلی ترین رقبا ، با در نظر گرفتن بودجه شما مناسب ترین کلمات را به شما پیشنهاد خواهند داد .

تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

ارتباط شما با مخاطبانتان پایه اصلی کسب و کار شما محسوب میشه . توجه داشته باشین با حرف ها و محتوای کلیشه ای یا تکراری این پایه محکم نخواهد شد . شما باید برای حضور در صفحات برتر گوگل به روز باشین . تدوین استراتژی این محتوا را به ما بسپارین و باقی راه رو با موفقیت طی کنید .

بهینه سازی خارجی وب سایت

بهینه سازی خارجی وب سایت

جست و جوی گوگل ، یکی از مهم ترین و البته بهترین مسیر برای ورود مخاطبان به وب سایت شماست . بهینه سازی خارجی وبسایت فرآیندی هست که باید بسیار اصولی و توسط تیمی متخصص انجام شود تا با استفاده از آن مخاطبان با دنیای کسب و کار شما آشنا بشند .

بهینه سازی ساختار و محتوای سایت

بهینه سازی ساختار و محتوای سایت

اگر به فکر فروش آنلاین بیشتر هستید بهینه کردن ساختار و اصول استانداردی که در طراحی یک سایت با کیفیت ملزم به رعایت هستن ، اولین قدم در این راه می باشد .

صفر تا صد سئو

صفر تا صد سئو

مشاوره تخصصی سئو

مشاوره تخصصی کلمات کلیدی : آنالیز دقیق کلمات کلیدی و پس از آن انتخاب کلمات کلیدی پر بازده مناسب مهم‌ترین اقدامی است که باید پیش از شروع فرایند بهینه سازی ، سئو و تولید محتوا انجام پذیرد. کارشناسان متخصص ما، تا زمان انتخاب کلمات کلیدی اثربخش و مناسب کسب و کار شما همراه مجموعه شما خواهند بود تا بتوانید بر اساس نیاز بازار، مشتریان بالقوه را بالفعل نمایید.

مشاوره تخصصی سئو

مشاوره جهت بهبود سئوی خارجی : سئوی خارجی (Off-Page SEO) همچون سئوی داخلی دارای گستردگی است و به همان اندازه اهمیت دارد. تعیین استراتژی سئوی خارجی در جهت لینک سازی در سایت های هم موضوع و راه اندازی وبلاگ های مختلف و تولید محتوا در آن و ... از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به صورتی که اگر بدون برنامه ریزی این فعالیت ها انجام شود باعث آسیب به سایت و سئوی آن خواهد شد. کارشناسان متخصص ما، شما را راهنمایی می‌کنند تا در وهله ی اول استراتژی سئوی خارجی حرفه ای تدوین شود و در وهله ی دوم از کمیت و کیفیت لینک‌سازی خود مطمئن شوید.

مشاوره تولید محتوای سئو شده برای آنکه صفحات سایت شما در نتایج گوگل دیده و دارای جایگاه شوند و ارتقا رتبه یابند، لازم است علاوه بر درنظرگرفتن عنوان و متن محتوا، جذابیت محتوا، چگالی کلمات کلیدی، اصول سئو را نیز در نگارش آن رعایت کنید.

مشاوره جهت بهبود سئوی داخلی : سئوی داخلی سایت (On-Page SEO) از اولویت بالایی برخوردار است و با توجه به پارامترهای الگوریتم های موتور جستجوی گوگل باید بهینه سازی سئوی داخلی سایت پیش از هر چیزی صورت پذیرد تا در روند کار، سرعت رشد نتایج افزایش چشمگیری یابد. پیشنهاد انتخاب یا ایجاد صفحات فرود، استفاده مناسب از تگ‌های H (که در خیلی موارد یه اشتباه از این تگ ها استفاده شده است) ، بررسی عنوان و توضیحات صفحات سایت، لینک‌سازی داخلی، بکارگیری درست کلمات کلیدی اصلی و زیر شاخه و بهبود محتوای هر صفحه تنها بخش کوچکی از فعالیت هایی است که جهت بهبود سئوی داخلی سایت بایستی انجام شوند.

تحلیل و تدوین استراتژی سئو

بررسی وضعیت کلی سایت : اولین گام جهت شروع سئو، آنالیز و بررسی وضعیت فعلی سایت در پارامترهای کلی و مختلف همچون DA، PA، Spam Score و ... است.

تحقیق جامع کلمات کلیدی : آنالیز دقیق کلمات کلیدی اصلی و فرعی مهم‌ترین اقدامی است که بر پایه آن می‌توان استراتژی سئو شما را تدوین کنیم. با این کار علاوه بر کسب از شناخت بازار و رقبا، نیاز مخاطبان را هم می‌توان شناسایی و جهت رفع آن‌ها برنامه‌ریزی نماییم.

تحلیل و تدوین استراتژی سئو

نصب ابزارهای گوگل : همزمان با آنالیز کلمات کلیدی گوگل وبمستر تولز (گوگل کنسول) و گوگل آنالیتیکس برای وبسایت شما نصب خواهد شد تا بتوانید آمارهای دقیق و کاملی از وضعیت جایگاه کلمات کلیدی و همچنین بازدیدکنندگان سایت خود داشته باشید.

بررسی وضعیت سئو داخلی (On-Page SEO) : وضعیت سئوی داخلی سایت شما با استفاده از ابزارهای تخصصی همچون Woorank ، Moz و ... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تحلیل وضعیت رقبا : شناسایی نقاط ضعف و قوت رقبا به ما کمک می کند در فرآیند سئو از نقاط ضعف رقبا استفاده و مزیت رقابتی در فرآیند سئو ایجاد نماییم. در نتیجه می‌توانیم برنامه‌ریزی زمانی و مالی دقیق‌تری داشته باشیم و با آگاهی کامل وارد بازار رقابتی شویم.

بررسی وضعیت سئو خارجی (Off-Page SEO) : بررسی سئوی خارجی سایت اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه این بررسی‌ لینک‌های بی‌کیفیت و اسپم شناسایی شده و همچنین وضعیت توزیع انکرتکست‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارائه برنامه و استراتژی لینک‌سازی : لینک‌سازی مبحث بسیار حساس و مهمی در سئو خارجی است و در صورت اشتباه با جریمه گوگل (پنالتی گوگل) مواجه خواهید شد.

تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی : در هشتمین مرحله از تدوین استراتژی سئو و پس از آنالیز دقیق کلمات کلیدی، عناوین مختلفی برای تولید و نگارش محتوای هدفمند و مخاطب پسند در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن بتوانید برای تولید محتوای وبلاگ سایت خود برنامه‌ریزی کنید.

بهبود وضعیت سئو داخلی

ساخت صفحات فرود (لندینگ پیج): صفحه فرود (لندینگ پیج)، جزیی از صفحات سایت شما تلقی می‌گردد که با هدف سئو در جهت افزایش نرخ تبدیل و بهینه سازی شده برای سئو طراحی شده‌اند. کارشناسان سئو و تیم فنی ما هماهنگ با هم صفحات فرود شما را برای افزایش نرخ رشد جایگاه کلمات کلیدی طراحی می‌کنند

 بهبود وضعیت سئو داخلی

تنظیم عناوین و متا تگ‌ها : عناوین (Titles) ، توضیحات (Description) و متا تگ‌های تمامی صفحات پس از بررسی در مرحله تدوین استراتژی، در صورت نیاز بازنویسی می‌شوند.

بهینه‌سازی تگ‌های H : بر اساس پلن استراتژی سئو، تگ ‌های H (Heading) تمامی صفحات فرود و اصلی و مقالات با استفاده از کلمات کلیدی اصلی و زیرشاخه هر صفحه، بهینه‌سازی و در صورت نیاز اصلاح می‌شوند.

بهینه‌سازی لینک‌های داخلی : متن لینک، محل قرارگیری و تعداد لینک‌های داخلی صفحات فرود و اصلی و بخش وبلاگ سایت بهینه‌سازی می‌شود.

بهینه‌سازی تصاویر و اطلاعات آن : تصاویر از لحاظ اندازه و حجم بهینه می شوند و همچنین توضیحات تصاویر (Alt) موجود در صفحات لندینگ و اصلی سایت و مقالات وبلاگ بر اساس کلمات کلیدی مورد هدف هر صفحه تنظیم و بهینه می‌گردد.

ساخت و بررسی robots.txt : فایل robots.txt در صورت نیاز بهینه‌سازی و تغییرات لازم روی آن انجام می‌شود تا بتوانیم محدودیت‌های لازم را روی ربات‌های گوگل اعمال کنیم.

ساخت یا آنالیز سایت مپ(Sitemap.xml) : نقشه سایت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز اصلاحات لازم روی آن انجام می‌شود. همچنین در صورت وجود، ایرادات سایت مپ نیز برطرف خواهند شد.

بهبود وضعیت سئو خارجی

شناسایی بک لینک‌های اسپم : تمامی بک‌لینک‌های سایت از طریق ابزارهای تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند. در این مرحله بک‌لینک‌ها اسپم و نامعتبر و بی ارزش به گوگل معرفی می‌شوند.

لینک‌سازی در صفحات معتبر : در دومین مرحله از سئوی خارجی، تعداد بک‌لینک‌های مورد نیاز و استراتژی نهایی لینک سازی مشخص می‌شوند.

 بهبود وضعیت سئو خارجی
 بهبود وضعیت سئو خارجی

توزیع مناسب انکر تکست‌ها (Anchor Text) : متن لینک‌های موجود بررسی و در صورت نیاز اصلاح می‌شود تا نسبت‌های مناسبی از انواع انکر تکست‌ها را داشته باشید.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی : سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند تاثیر مثبت و ارزشمندی بر روند سئوی سایت شما داشته باشند.

انتشار رپرتاژ خبری : هر ماه، با توجه به نیازی که در فاز طراحی و تحلیل استراتژی سئو استخراج شد، تعدادی رپرتاژ خبری از سایت شما در سایت‌های مناسب منتشر می‌شود.

بهینه‌سازی متن رپرتاژ خبری : محتوای رپرتاژ خبری شما از نظر نگارش و اصول سئو مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز اصلاحات لازم را روی آن انجام دهیم.

مانیتورینگ و ارایه گزارشات ماهیانه

مانیتورینگ مداوم سایت : وضعیت کانال‌های ورودی سایت شما از طریق گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکس بطور مستمر و مداوم مورد بررسی کارشناسان متخصص ما قرار خواهد گرفت تا از روند بهبود سئوی سایت شما اطمینان حاصل شود.

ارائه گزارشات ماهانه : هر ماه دو گزارش کامل و جامع از وضعیت فعلی سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بطور کامل در جریان وضعیت رشد جایگاه کلمات کلیدی خود باشید.

مانیتورینگ و ارایه گزارشات ماهیانه
چرا رتبه اول Google ؟
چرا رتبه اول Google

بیست سالی از عمر گوگل میگذره و این ساز و کار عجیب به تنهایی تونسته زندگی مدرن و دیجیتال همه آدم هارو بسازه . تقریبا همه ما روزانه برای پیدا کردن جواب هر سوالی با گوگل سر و کار داریم و نتیجه های خوبی میگیریم .

اما گوگل این روزها دیگه اون گوگل قدیم نیست و میتونه رفتار آنلاین کاربرها رو پیش بینی کنه و متناسب با اون پیشنهاد بده تا کاربر با کمترین کلیک به نتیجه مورد نظرش برسه . خب طبیعتا با در نظر گرفتن همه این توضیحات میشه به این نتیجه رسید که چه رقابت سرسختی برای کسب رتبه اول Search تو هر کشوری به وجود اومده و انقدر این رقابت حساس شده که چند سالی هست ما با مفهوم سئو و سئو کار روبرو هستیم . وعده شیرین به دست آوردن رتبه یک گوگل برای هر مدیری هیجان انگیزه اما خب رسیدن به این رتبه بالا راه و رسمی داره و ساده نیست و به همین خاطر رعایت اصول و قوانین موتورهای جست و جو برای ما بالاترین اولویت رو داره .

مشاوره سئو
نمونه پروژه های سئو
نمونه پروژه های سئو
هشت مرحله تا رسیدن به سئو
 هشت مرحله تا رسیدن به سئو
  • بررسی کلمات کلیدی انتخابی شما

    مهم ترین اقدامی که قبل از شروع فرآیند بهینه سازی ، سئو و تولید محتوا باید انجام بشه بررسی دقیق و کامل کلمات کلیدی و پس از آن انتخاب کلیدواژه های پر بازده و مناسب هست . کارشناسان متخصص مجموعه ما، تا زمان انتخاب کلمات کلیدی اثربخش و مهم برای کسب و کار شما همراهتان هستند تا بتوانید بر اساس نیاز بازار، کاربران و مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل کنید .

  • بررسی کلمات کلیدی انتخابی شما
  • بررسی سرعت و سئو داخلی سایت

    سئوی داخلی سایت از اولویت بسیار بالایی برخورداره . وضعیت سئوی داخلی سایت شما با استفاده از ابزارهای تخصصی مثل Woorank ، Moz و ... مورد بررسی قرار می‌گیره . کسب اطلاعات از وضعیت فعلی سئوی داخلی سایت به ما کمک می‌کنه تا استراتژی دقیق‌تری برای مراحل فرآیند سئو داخلی داشته باشیم . با توجه به پارامترهای مختلف الگوریتم های گوگل باید بهینه سازی سئوی داخلی سایت قبل از هر چیزی انجام بشه تا در روند کار، سرعت رشد بیشتر بشه . پیشنهاد انتخاب یا ایجاد صفحات فرود، استفاده مناسب از تگ‌های H ، بررسی عناوین و توضیحات صفحات سایت، لینک‌سازی داخلی، بکارگیری درست کلمات کلیدی و بهبود محتوای هر صفحه تنها بخشی از فعالیت هایی هست که جهت بهبود سئوی داخلی سایت باید انجام بشه .

  • بررسی سرعت و سئو داخلی سایت
  • طراحی صفحات لندینگ

    صفحه فرود (لندینگ پیج)، جزیی از صفحات سایت شما هستندکه با هدف سئو در جهت افزایش نرخ تبدیل و بهینه سازی شده برای سئو طراحی شدند . محتوای صفحات فرود و صفحات اصلی سایت بر اساس اصول سئو و کلمات کلیدی مورد هدف ، بهینه سازی میشن تا جایگاه صفحات در نتایج جستجوی گوگل بهبود پیدا کنه و بتونیم به نرخ رشد بالایی دست پیدا کنیم .

  • طراحی صفحات لندینگ
  • تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

    برای تدوین استراتژی سئو و پس از اون آنالیز دقیق کلمات کلیدی، عنوان های مختلفی برای تولید و نگارش محتوای هدفمند و مخاطب پسند در اختیار شما قرار می‌گیره تا با استفاده از اون بتونید برای تولید محتوای وبلاگ سایت خود برنامه‌ریزی کنید. در این مرحله با توجه به درخواست شما کارشناسان متخصص مجموعه ما شما رو در تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی که از اهمیت بسیار ویژه ای برخورداره ؛ همراهی میکنند.

  • تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی
  • بررسی رقبا

    شناسایی نقاط ضعف و قوت رقبا به ما کمک میکنه در فرآیند سئو از نقاط ضعف رقبا به عنوان فرصت استفاده و مزیت رقابتی در فرآیند سئو ایجاد کنیم. در نتیجه می‌تونیم برنامه‌ریزی زمانی و مالی دقیق‌تری داشته باشیم و با آگاهی کامل وارد بازار رقابتی بشیم .

  • بررسی رقبا
  • سئو خارجی

    سئوی خارجی مثل سئوی داخلی بسیار گسترده و مهم هست. تعیین استراتژی سئوی خارجی در جهت لینک سازی در سایت های هم موضوع و راه اندازی وبلاگ های مختلف و تولید محتوا برای اونها و ... از اهمیت بسیار بالایی برخورداره ؛ به صورتی که اگه بدون برنامه ریزی این فعالیت ها انجام بشه باعث آسیب به سایت و سئو میشه .

  • سئو خارجی
  • سایر خدمات سئو

    در این مرحله از سئو کلیه خدمات سئو (داخلی و خارجی) مثل بررسی وضعیت کلی سایت، آنالیز جامع کلمات کلیدی، نصب ابزارهای گوگل (گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکس)، ارائه برنامه و استراتژی لینک‌سازی، شناسایی بک لینک‌های اسپم، لینک‌سازی در صفحات معتبر، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، انتشار رپورتاژ خبری و ... انجام میشه .

  •  سایر خدمات سئو
  • ارائه گزارش های ماهانه

    وضعیت کانال‌های ورودی سایت شما از طریق گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکس بطور مستمر و مداوم مورد بررسی کارشناسان متخصص ما قرار خواهد گرفت تا از روند بهبود سئوی سایت شما اطمینان حاصل بشه هر ماه دو گزارش کامل و جامع از وضعیت فعلی سایت در اختیار شما قرار می‌گیره تا بطور کامل در جریان وضعیت رشد جایگاه کلمات کلیدی خود باشید.

  • رائه گزارش های ماهانه
آخرین مقالات
آخرین مقالات
 بازدید کنندگانِ سایت شما از کدام گوشی های تلفن همراه استفاده می کنند ؟

بازدید کنندگانِ سایت شما از کدام گوشی های تلفن همراه استفاده می کنند ؟


تو بازار دیجیتال مارکتینگ یکی از پیش بینی هایی که زیاد شنیده شده، این هست که حضور افراد در فضای مجازی با استفاده از تلفن همراه، هر روز بیشتر از قبل میشه و دنیای وب، به سمت موبایلی تر شدن ادامه خواهد یافت.

چگونه می توان یک سایت موبایل فرندلی داشته باشیم؟!


چگونه می توان با طراحی سایت Mobile Friendly ،سرعت و کارایی را برای مخاطبان خود افزایش داد ؟

چگونه می توان یک سایت موبایل فرندلی داشته باشیم؟!
 GTMetrix  چیست؟ + آموزش استفاده از آن

GTMetrix چیست؟ + آموزش استفاده از آن


سرعت وبسایت خود را با چه ابزاری می بینید؟ بهترین ابزار برای سرعت سایت که تا به حال با آن کار کرده اید، چه ابزاری بوده؟

آرشیو اخبار
آرشیو اخبار


logo

برای ورود به کسب و کار اینترنتی این گیره به کارتان می‌آید

استفاده از مطالب سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت منظومه نگاران نت می باشد